fredag 6. juni 2008

Jeg pisket min nye kone for første gang i dag

Anna er min andre kone og en fin tilvekst til min første vakre og lydige hustru Susanne. De har allerede blitt gode venner. Begge lyste under bryllupet og gjorde meg, deres herre og mester dypt rørt.

Min elskede Anna er ung og fortsatt gjenstridig, så jeg måtte straffe henne, korrigere hennes arroganse og stivsinn. Hun gråt og bar seg mye mens det stod, men etterpå takket hun meg fordi jeg gjorde Guds gjerning på jorden. Mannen ble gitt kvinnen til å herske over i Edens Hage, og i alle de sekstusen årene etter det har alle gode menn utført Guds edikt med glede og vilje, uansett hvor gjennomsyret av Satans tjenere et gitt samfunn måtte være.

I dag er Satans tjenere overalt og å følge Guds bud har blitt viktigere enn noensinne, uansett personlig risk. I dag lever mange kvinner uten menns veiledning og den ytterste dag er nær. De viser fram naken hud i full offentlighet og bryter Guds bud uten tanke for hvor det vil føre dem.

Og mennene er svake og viljeløse, uten evne og vilje til å følge den planen Herren har for dem. Både Susanne og Anna er dypt takknemlig fordi deres mann har både evne og vilje til å lede dem rett, inn i Guds herlighet, både på Jorden og i Himmelen.

Jack
Pastor
Sammen i Jesus

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hva er det du innbiller deg mann dersom det hele ikke er en gedigen fleip!Som mann har du ingen flere retter enn en kvinne og hvordan kandu innbille deg at du står over kvinnen og skal herske over henne. Sjølgod og egoistisk hersker. Mann og kvinne har likeverd og har begge de samme retter og plikter til å gjøre sammfunnet vårt til et godt sted å være for alle.
Du må være svak som vil bli sterk ved å herse med andre. UFF OG FY!!

Anonym sa...

og jeg som trodde at bigami er forbudt i norge?

Anonym sa...

Til og med naive meg forstår nå at dette er en tulleblogg. Jeg tror det er ekstremt få som synes at du/dere er noe morsomme(*_*)

Anonym sa...

Når du dør, oppdager at Jesus ikke finnes og alle som overlever deg konstaterer at du ikke var annet enn en bølle, vil rettferdigheten ha skjedd fyldest.

Lykke til.

Anonym sa...

Det er mange tåpelige tulle-blogger på nettet. Dette er en av dem. Kun laget for å fremstille kristendommen i et dårlig lys.-En dårlig "hobby"! "Ingen våpen som blir smidd mot Herrens tjenere skal ha fremgang!" -profeten Jeremias.

Anonym sa...

DU er IDIOTISK å tulle med noe slikt... Du trenger profesjonell hjelp

Anonym sa...

SYKE SYKE MANN!

Anonym sa...

Faen ta deg din jævel

Anonym sa...

Så tullete å tulle med sånne ting... er du blåst?`!!

Anonym sa...

Gærne jævel... forbannet være du

Anonym sa...

Fy fan, går det an å være sååå syk i hue sitt?? jævla idiot, fatter ikke at du driver på slikt....
du trenger hjelp, og jeg håper noen av dem som kan gi deg den finner og ser denne bloggen!!!!!

Anonym sa...

Satan på jord. Det må jo være DEG! Finnes det en Gud blir du straffet, men min onde mann, du havner uansett i helvete. Dine koner er tydeligvis meget naive. Du får din straff. Antakeligvis er du blitt mishandlet av mor og far som liten, og fant ut at kristendom var veien. Du gjorde religionen til noe som passet dine ekstremt syke fantasier, og av skam besudler du følelsene og det du skriver med kristent vrøvl fra 1000 tallet. Du skulle vært anmeldt.

Anonym sa...

Åhlræit! Endelig noen som har skjønt det! Man skal tukte den man elsker.
Til og med JEG, skjønner at dette er kødd. Men morsomt lesestoff, -ja det er det!

Anonym sa...

Dette var ein fin blogg. Honnør

Anonym sa...

jeg liker kake

Anonym sa...

du er IKKE morsom i det hele tatt.... dette er en VELDIG DÅRLIG KOPI AV herregud.com

gi deg!