torsdag 12. mars 2009

Abort er en dødelig synd

Den niårige horen som aborterte sin stefars tvillinger havner i helvete sammen med moren og djevlene som kaller seg leger.
La de små barn komme til meg, sa Jesus, og nå dør millioner av dem før de blir født.

Det er en uhyggelig statistikk og de som står bak må straffes av både Gud og mennesker.

Det at de ble lyst i bann er ingenting mot det som absolutt burde ha skjedd med dem. De får selvfølgelig sin straff etter døden, men de må også betale for sin uhyrlige forbrytelse på Jorden.

Anna
Jacks lydige hustru
Sammen i Jesus

32 kommentarer:

Lise sa...

Gudinne, dere er syke.

Anonym sa...

Med tanke på at planeten er i ferd med å bli ødelagt som følge av overbefolkning, burde man heller bannlyse de som setter barn til verden enn de som ikke gjør det. Jeg tror det er teoretisk, men ikke praktisk; mulig at aborttallene kan bli for høye.

Anonym sa...

Biskopen i Brasil og alle andre som støtter disse "bannlysnigene" går mot en evig fortapelse og vil selv aldri komme til himmelen. Dette er maktmisbruk på sitt verste fra en gjenge gamle homosekuelle og pedofile menn som har forlatt den rette vei for uendelig lenge siden. Dette er de som påberoper seg Paulus og som ikke kjenner Jesus.
Måtte de skydige brenne i helvete i evighet.

Autonome katolikker

Anonym sa...

"Den niårige horen"!? Hvilken planet kommer du fra? Leste du artikkelen og hoppet over alle ordene som startet med "vold"? Håper du våkner av transen du er i nå, og innser ditt forvrengte syn på verden rundt deg...

Ateist

Anonym sa...

HERRE, forlat dem for de vet ikke hva de gjør. Jeg tror Jesus skal ha sagt dette. Jeg leser med avsky "DEN NIÅRIGE HOREN". DU SOM SKREV DETTE ER ET SYKT MENNESKE. Slike syke kommentarer får i allefall meg til å være glad for at jeg ikke regner meg som kristen på noen måte. Religion kunne ha vært en fin ting dersom en slapp biskopper og fanatikere. Det jeg føler er kun AVSKY. Stakkars jente. Jeg er selv far og bestefar og jeg sier bare igjen "DEN NIÅRIGE HOREN". DEN KATOLSKE KIRKEN ER EN AV DE ORGANISASJONENE SOM HAR DREPT FLEST MENNESKER I GUDS NAVN I HISTORIEN, MEN DET ER VISST HELT GREIT DET.

Anonym sa...

Til Anna, JACKS Lydige hustru...
Har du slått deg kraftig i hodet i det siste, eller har du alltid vært uvitende og tankeløs??
Dere blir hjernevasket av deres tro, hva med medlidenhet og nestekjærlighet ovenfor den stakkars 9 åringen??Skal fortelle deg noe nytt, om det er noen som kommer til helvette her så er det de som fordømmer andres handlinger. Tenk å kalle en 9 åring som brutalt har blitt voldtatt å frarøvet sin uskyld for hore???????
Du kan umulig være helt god!

Anonym sa...

Du (Jack) sier du er "Pastor i Guds sanne meninghet. Jeg ble frelst som ellev"...

Hva er en meninghet?

This is all bullshit btw

Anonym sa...

oioi. skal være ganske blåst for å ikke skjønne at dette er gjøneblogg. selv ikke kristenfundamentalister er SÅ på viddene.

Anonym sa...

Regner med at hele denne bloggen er sprøyt og vas fra en som prøver å være morsom. Kristne er muligens litt skadet på sinnet, men ingen er så mentalt syke som denne bloggen skulle tilsi. Det blir litt for lett å gjennomskue og dermed ikke spesielt morsomt heller. Hadde Herren holdt sin hånd over disse menneskene så hadde de 1. Ikke hatt behov for å være anonyme og finne på tullenavn på seg selv, 2. Tatt sitt eget liv sporenstreks, siden det tilsynelatende er mye bedre i etterlivet.

Det norske helseapparatet ville nok fange opp skaperen av bloggen dersom dette var seriøse saker, så vi kan nok slappe av med at det bare er dårlig humor :)

Anonym sa...

Jeg lyser herved alle i denne "herskaren" i bann, og måtte alle verdens gresshopper komme til deres hage og spise opp alle blomstene der...

I samme slengen lyser jeg herved alle katolske tullinger som kaller seg biskoper i bann også - her gir jeg kvantumsrabatt om det er flere tullinger der ute... (Helt sikkert)

I det gamle testamentet står det tydelig at jeg kan holde slaver så lenge de ikke er av min stamme, og det er garantert ikke katolikker fra Brasil ;-)
Jeg tror jeg tar meg en tur dit og henter meg en slave. Katolske biskoper er fine slaver - de har fine klær og fin fremtreden.
Evt seksuelle avvik som de har fortrengt/skjult i sølibatets ord er flott. Da vil de ikke se på min kone eller datter, kun på naboens guttunger.

Halleluja!

Anonym sa...

ojojoj, du trenger virkelig hjelp.

Anonym sa...

Hahah, har sitti å lest gjennom bloggen deres, og jeg må si at jeg har aldri ledd så hardt før. Verden forandrer seg, likestilling kommer for fult, abort er en fantastisk løsning i enkelte tilfeller, og en mann skal ikke ha flere hustruer.

SICKO! Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor mennesker som dere får gå fritt rundt blant mennesker. Det ender vel med at dere hermer etter Charles Manson, og det flipper totalt for dere, og dere dreper random utplukka mennesker. Jeg håper dere tar til vett.


Og dersom dette skulle være en tulleblogg; HAHAHAHAH!

Andrej Iacobowich sa...

En ting som sterkt antyder at dette er en tulleblogg er det totale fraværet av henvisninger til bibelsteder i annenhver setning. Man kan mistenke "pastor Jack" for å ikke kjenne sin Bibel, eller t.o.m. for ikke å ha en tilgjengelig!

Både pastoren og hans kone skriver forøvrig mistenkelig likt...

Dersom dette er en fleip tror jeg Gud har nok humoristisk sans til å se mellom fingrene med det.
Dersom det er en provokasjon for å sverte kristne, eller hvis bloggen er seriøst ment, vil bloggeren derimot ha et forklaringsproblem den dagen han møter sin Skaper...

Anonym sa...

din jævla drittsekk av en psykopat!!

du bør sitte i fengsel med dine meninger, i hvert fall på den lukkete psykiatrisk avdelingen!!!

Anonym sa...

Jeg håper og tror at dette (og resten av denne bloggen forøvrig) er ment som ett dårlig forsøk på å være morsom...

Anonym sa...

Du må spøke. Hvis du er så syk i hodet burde du til behandlin STRAKS

Anonym sa...

Mener du seriøst at en niåring som er voldtatt er en hore?? Syke menneske! Du fortjener selv å bli voldtatt å se hvordan det er, og etterpå bli hengt ut som hore! Mener du at det er greit å voldta noen? Å påføre andre en sånn smerte og påkjenning? Du kan UMULIG kalle deg kristen, dette strider mot alle prinsipper i kristendommen..

Anonym sa...

Hehe, flott provokasjonskonsept, dog de litt-over-kanten-formuleringene ser ut til å kun vekke sinne, og ikke lysten på saklig diskusjon. Lykke til videre uansett. Festlig lesing om man skjønner poenget :)

Anonym sa...

haha, dette er det endelige beviset. Religion er no dritt, og den tingen som skaper mest elendighet, og starter flest kriger i verden.

Anonym sa...

Hehehe
Ikke pokker om jeg tror du er så kristen som du prøver å virke!
Ingen oppegående personer i Norge kan skrive så mye søppel og faktisk mene det!
Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd du var samme person som har www.herregud.com.
Beklager, dette klarer ikke å provosere meg i det hele tatt, det bare gir meg en god latter!

Anonym sa...

Herren være lova, endelig nåkon som tør tala sanninga. Sannelig seier eg dykk, dei som ikke tror skal føle herrens vrede på den ytterste dag!

Anonym sa...

Halleluja bror! Rett skal være rett så Jesus, og slo kjerringa med sandalen!

Anonym sa...

til de som tror at han som skriver tuller for å få mange klikk:

* han bruker altfor mange rare religiøse ord - og utrykk for et normalt menneske

* veldig mye dritt kunnskap om religion

* jeg ser ingen reklame på hans side, så provokasjon-for-å-få-så-mye-klikk-som-mulig konseptet kan ikke begrunnes

* han er dypt inn i en ondskapelig religiøs fundamentalisme som de fleste mennesker ikke kan fantasere engang

men det kan være en slags eksperiment, test, forskning mer eller mindre seriøst...

eller som jeg sa det før.. en jævla syk psykopat

Anonym sa...

Sannelig seier eg dykk, salige er den som trollar dei vantro. Så seier herren!

Anonym sa...

Det er artig å se at kristenblogg og målmannen nå har fått en konkurent på samme nivå. Denne kampen skal bli spennende å følge med fremover.

Anonym sa...

Håper virkelig barnevernet hjelper barna deres før de blir like forskrudde som det dere tydeligvis er. Håper dere klarer å holde fingrene unna barna, det er tydeligvis ikke grenser for hva dere tillater dere i Guds navn når dere kaller en voldtatt 9åring en hore er det veldig illevarslende. Bigami er forbudt ved lov i dette landet, men dere lever jo etter Bibelens lover, så det betyr vel ikke så mye for dere (hva med å prøve ut en swingersklubb?). Holder dere slaver også? Det er jo i følge bibelen tillatt, så lenge slaven ikke er av egen stamme.. Gud rødmer over å ha slike som dere som tilhengere.

Anonym sa...

Fy faen i helvete for en krekselig blogg.......

Anonym sa...

Mistenkelige likheta hær?!

http://www.kjendis.no/2009/03/24/kjendis/flerkoneri/graviditet/gravid/5443832/

Anonym sa...

hore fordi hun ble voldtatt?
hun ble MISBRUKT! Hva med å IKKE dømme andre.. syns jeg har lest noe sånn i bibelen et sted? Hvis du Anna ble overfalt på gata og voldtatt... ville du kalt deg selv hore da? En ni årig kropp tåler ikke å bære frem tvillinger. Hun er OGSÅ et barn som Jesus ønsker å ta til seg. Har du tenkt på det? De ufødte barna er hos Jesus nå, og det er det beste. Med tanke på hvilke foreldre de ville hatt. Du har ingen rett til å dømme andre, det er det bare Gud som har myndighet til. Så umenneskelige og dømmende dere er, så havner nok dere i helvete LENGE før noen som utfører abort gjør. Man skal være snill og grei og ikke se ned på andre. Men det er vel noe dere tydligvis ikke har forstått.

Anonym sa...

GI DEG! DETTE ER EN VELDIG DÅRLIG KOPI AV herregud.com

DE ER GENIALE MORSOMME... DU ER IKKE MORSOM I DET HELE TATT...

FINN PÅ NOE ANNET...

Anonym sa...

Denne bloggen tar jeg med knusende ro. Den har nok en del "dypere" meninger, men så kommer et par "fjortis" uttalelser innimellom som avslører det hele som bare tull. Det eneste som taler for at bloggens utgiver er ekte, er mangel på intektsgivende annonser. Med dette besøket burde annonser være en gullgruve her, men disse "kristne" er jo ikke interessert i jordiske verdier...

Anonym sa...

Dere er i bestefall veldig, veldig SYKE. Dersom ikke dette er tilfellet, synes jeg at dere burde være klar over at helvete har en egen krok for sånne som dere. Like inntil der stefaren, moren og de andre impliserte holder til. Mere dårlig nytt for dere? Jo, Stefaren havner egentlig i sin himmel, og får lov og kose seg med dere -menn som kvinner- og dere må bære fram alle barna etter som decenniene går. Koselig:-)