mandag 5. februar 2007

Homofili er Guds styggedom

Vi har sett en økende grad av ødeleggende seksuell utfoldelse i det moderne samfunnet. Menn ligger ned med menn og kvinner ligger ned med kvinner. Dette er nok et sikkert tegn på at endetiden er nær.

Gud og Hans tjenere og profeter har fordømt denne praksisen i tusener av år, men slik det ofte er, så fortsetter mennesker å motstå Hans vilje. Homofile, hekser og andre seksuelt utagerende udyr utfører vederstyggelige handlinger og dømmer seg selv til evig pine. Det er alle gode kristnes hellige oppgave å fordømme slike enorme synder, og også gjøre vårt beste for at disse synderne, som alle andre, kan bli frelst. Det er mulig. Selv den verste synder kan finne nåde i Guds åsyn. Tidligere homofile har blitt hjulpet gjennom spesielle undervisningsprogrammer, og har stått fram og fordømt sine ugudelige handlinger. Hekser og hedninger, som i uhellige orgier har tilbedt Satan, har offentlig angret sin brøde.

Herren forordnet ved skapelsen at forholdet mellom mann og kvinne skal reguleres ved det hellige ekteskap. Slik hjelper han oss, som den gode far han er til å skape orden ut av kaos, til å holde styr på vår bestialitet og våre hedenske lyster.


For ordens skyld så vil jeg opplyse om at jeg har fått tillatelse av min mann og herre til å uttale meg i dette offentlige rom. Han oppmuntrer meg, som den kjære husbond han er, til å skrive ned mine tanker.

Susanne
Jacks lydige hustru
Sammen i Jesus

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Homofile, HEKSER og andre seksuelt utagerende udyr utfører vederstyggelige handlinger og dømmer seg selv til evig pine."

Hekser? Ok... Ja da så.... Og med det så mener du?

(Forresten kultent og stjele ideen min uten å spørre)

Anonym sa...

"For ordens skyld så vil jeg opplyse om at jeg har fått tillatelse av min mann og herre til å uttale meg i dette offentlige rom. Han oppmuntrer meg, som den kjære husbond han er, til å skrive ned mine tanker."

..Håper for Guds skyld at denne nettsiden er en dårlig spøk!

Anonym sa...

Er ikke overskriften litt uheldig?
"Homofili er Guds styggedom"

Det kommer da ikke noe styggedom fra Gud den allmektige som skapte himmel og jord.

Jeg ville skrevet
"Homofili er djevelens styggedom" eler
"Homofili er styggedom for Gud"

Anonym sa...

Å beskrive folk som har homoseksuell sex som dyr er også fullstendig latterlig. Stakkars dere

Herrens Hærskare sa...

Du er bare en håpløs vranglærer, Martin, og det er like godt du innrømmer det for deg selv.

Jeg leste hva du skriver om oss og det gjør meg veldig trist.

Susanne
Jacks lydige hustru
Sammen i Jesus